18.1.2016

Victoria's Secret

Heippa! Anteeksi pienestä tauosta.. Olen päässyt takaisin koulunpenkille työssäoppimisen jälkeen ja olen seilannut Vihti-Vantaa väliä jonkin verran. Viikonloput menee pääsääntöisesti Vantaalla ja arkipäivät Vihdissä.

Olemme nyt melkein 4 viikkoa J:n kanssa noudattaneet nettivalmennusohjelmaamme, jossa tulee syödä oikein. Voin jakaa tänne huomenna hyvän ja terveellisen smoothie ohjeen, jos teitä kiinnostaa? ;-) On tehnyt hyvää terveydelle karsia ylimääräinen sokeri ja suola- ensimmäiset kaksi viikkoa oli kovat vierotusoireet sokerista ja suolasta, mutta sen jälkeen helpottanut! 



Mutta nyt itse aiheeseen: Victoria's Secret.
Siskoni toi minulle tuliaiseksi Victoria's Secretiltä alusvaatteita ja hajuveden. Minulla on ennestään VS:ltä body mistejä. Niistä olen tykännyt, mutta tuoksu ei säily kovinkaan kauvaa, mutta tuo hajuvesi jonka siskoni toi, tuoksuu erittän pitkään: naisellinen ja kukkainen tuoksu on juuri mun makuuni! Sain myös kahdet alusvaatteet, toiset lilanväriset ja toiset vaaleanpunaiset (ei näy kuvassa). Minusta nämä alusvaatteet hieman matkivat Calvin Kleinin kuosia, mutta tätä ei näy niin monilla, siksi tykkäänkin nästä alusvaatteista enemmän. Mitä mieltä olette? Kalvin Clen vs Victoria's secret? 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti