26.2.2016

Kuulumisia!

Heippa ja ihanaa perjantaita kaikille! Mulla on tää viikko ollut hiihtolomaa ja olen ehtinyt nähdä kavereita tyttöjenillan merkeissä, käynyt myös Jumbossa kahvittelemassa ystävän kanssa (Coffee house on kyllä ehdoton lempparikahvila.)



Olen ehtinyt treenatakkin, mutta jalassa on tällä hetkellä rasitusvamma niin treeni jäänyt  vähemmälle.. Ehkä pieni tauko onkin paikallaan, sillä lihakset ihan jumissa lihaskuntotreeneistä. 

Olen asunut J:n luona koko hiihtoloman (liikkunut kuitenkin autolla pääosin paikasta toiseen ainakun auto ei ole J:n käytössä), onneksi hänellä alkaa vklp tänään niin pääsemme rentoutumaan yhdessä, suunnitteilla olisi mennä elokuviin J:n kanssa.
Pitäähän sitä lomalla kattoa myös elokuvia.. Niitä on tullu katsottua myös aika paljon. Yhdeksi suosikiksi nousi elokuva Non-stop (toimintaa, kertoi lentokonekaappareista.) Se oli erittäin mielenkiintoinen elokuva ja kokoajan sattui ja tapahtui. Suosittelen!




Onko täällä muitakin jotka rakastavat Frooshin smoothieita? Ite oon ihan koukussa noihin! 

Oikein rentoa viikonloppua kaikille!❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti